מוסך מורשה יונדאי פתח תקווה

אין עוררין על כך שעל מנת לדאוג לאיכות הנסיעה ברכב שלכם, לאורך החיים שלו ולבטיחות הכללית של הנוסעים בו, יש להקפיד להעביר אותו את הטיפולים השונים אך ורק במוסך מורשה יבואן. במידה ואתם הבעלים של יונדאי מכל סוג שהוא, דעו לכם כי העובדה מקבלת משנה תוקף. ישנם אינספור סיפורים מהשנים האחרונות בהם בעלי יונדאי ניסו לחסוך כמה שקלים ולקחו את רכבם למוסכים שאינם מורשים יבואן. בסופו של דבר, ברוב המוחלט של המקרים, הטיפולים החובבנים והלא מקצועיים הובילו לנזקים מצטברים שגרמו לבעלי הרכבים להוציא סכומי כסף שלא התכוונו להוציא מלכתחילה.

ועל כך נאמר, לפעמים הזול, עולה בסופו של דבר ביוקר. אי לכך, במידה ואיכות הרכב שלכם חשובה לכם ובמידה והבטיחות שלכם חשובה לכם, אז אין שום סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר בכל הנוגע לתיקונים ולטיפולים ברכב שלכם. לפיכך ההמלצה הגורפת של המומחים בתחום היא לטפל אך ורק במוסך מורשה יונדאי.

נוחות לפני הכל

ישנם הבדלים רבים שקצרה היריעה מלהכיל את כולם בין מוסך מורשה יונדאי פתח תקווה לבין מוסך מורשה רגיל שבכל זאת לוקח על עצמו את האחריות הגדולה של טיפול ברכבי יונדאי. ההבדל הראשון שאנחנו מעוניינים להזכיר הוא אלמנט הנוחות. לשים את הרכב בטיפול מצריך ברוב המוסכים המורשים מאמץ מיוחד. לרוב העניין כרוך בלקיחת יום חופש מהעבודה ובשהות בלתי מוגבלת בחלל לא נעים בלשון המעטה. במקרים אחרים, לא ניתן אף להמתין במקום ובעלי הרכבים שעוברים טיפולים או תיקונים, נאלצים למצוא לעצמם דרך להגיע לביתם ולהמתין שם עד שיקראו להם. כל זה לא קיים במוסך מורשה יונדאי.

מוסמך מורשה יונדאי פתח תקווה מציע את האפשרות להסיעך הלוך וחזור למקום עבודתך ללא כל תשלום נוסף. לחילופין, אתה מוזמן לקבל רכב חלופי שישרת אותך לכל מטרותייך עד אשר הרכב שלך יעבור את הטיפול או את התיקונים הדרושים. במידה ומדובר על המתנה קצרה יחסית, תוכל להמתין בחדר ההמתנה המאוורר, המרווח והממוזג, ללגום כוס קפה איכותי, לשבת ולקרוא או להתחבר לאינטרנט ואפילו לעבוד ללא הפרעות. בכל הנוגע לנוחות, מוסך מורשה יונדאי לוקח ובענק.

כל השירותים במקום אחד

הבדל מהותי נוסף בין מוסך מורשה יונדאי לבין מוסך מורשה הוא שבמוסך מורשה יונדאי, ניתן לקבל את כל השירותים במקום אחד. לרוב במוסכים מורשים, ניתן לקבל כמות מוגבלת של שירותים. וכך במידה וישנה תקלה מכנית כלשהי, יש לפנות למוסך אחד, אך במידה וישנה תקלה חשמלית, ישנו צורך לפנות למקום אחר, במידה וישנו צורך בחלקי חילוף מסוימים יש לכתת את הרגליים ולהגיע למחסן חלקי חילוף ובמידה וישנה תקלה במערכת המחשוב, יש לפנות למוסך אחר. בסופו של דבר שכרו של מי שפונה למוסך מורשה, יוצא בהפסדו מכל בחינה אפשרית בדגש על זמן אנרגיה ולרוע המזל, במקרים רבים – גם בעצבים.

לסיכום

במידה ואתם הבעלים הגאים של רכב מבית חברת יונדאי, ככל הנראה אתם אנשים שיודעים להעריך איכות. אי לכך, אין שום סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר בכל הנוגע לרכב שלכם. וכשמדובר על הטוב ביותר, מדובר על מוסך מורשה יונדאי. כך תוכלו לקבל במקום אחד פתרון כולל לכל בעיה שהיא, בין אם מדובר על פחחות וצבע, חשמל ומיזוג אוויר, בעיות במערכת המחשוב, טיפולים שגרתיים, מעבר טסט ועוד. בנוסף לכך מוסך מורשה ידאג לכל צרכיכם בזמן שהרכב נמצא ברשות המוסך וידאג לכם לרכב חלופי או להסעה למקום העבודה או לבית.

שתפו את הפוסט:

פוסטים נוספים

רוצה שנחזור אליך?

נשמח לחזור אליך

אנא מלאו את הפרטים

ונשמח לחזור אליכם בהקדם בכל נושא, בקשה או שאלה.

×

 

שלום לך!

בחר איש קשר ליצירת קשר

× שלום, איך אפשר לעזור?