מה ההבדל בין מוסך מורשה יונדאי למוסך מורשה רגיל?

עוד לא תוכנן הרכב שלא יצטרך להיכנס ביום מן הימים למוסך. ישנם כאלו שכמעט ולא באים בין כתליו של מוסך וישנם כאלו שמבקרים בו דרך קבע, אבל בסופו של דבר, במוקדם או במאוחר כל בעל רכב יצטרך להראות לו את קירות המוסך מבפנים. ואז נשאלת השאלה הגדולה, לאיזה מוסך הכי משתלם והכי כדאי להכניס את הרכב. ובכן, לפני הכל חשוב מאוד לברר נקודה בסיסית וחשובה מאין כמוה – שהמוסך שיזכה לטפל ברכב שלכם הוא מוסך שחבר באיגוד המוסכים וכי הוא מוסך מורשה על פי חוק. משמעות העניין קריטית שכן רק כך תדעו כי המוסך פועל בהתאם להנחיות, לתקנות ולחוקים המחמירים של איגוד המוסכים ומשרד התחבורה. מעבר לכך, רק במידה ותפקידו את הרכב שלכם במוסך שחבר באיגוד המוסכים, יהיה לכם למי לפנות בכל מקרה של בעיות שכן כל החברים באיגוד מחויבים להגיע להליכי הבוררות במקרה של תקלות לא נעימות בטיפולים ברכבים של לקוחות וכן עליהם לקבל את פסיקת הבוררות.

טיפול במוסך שאינו מורשה עלול לגרור הוצאות כספיות לא צפויות, נזקים גדולים לרכב, שימוש בחלקי חילוף לא מתאימים, ביצוע של עבודה חובבנית, חוסר ידע מקצועי עד כדי סכנה בטיחותית ועוד. קחו זאת לתשומת לבכם.

מוסך מורשה יבואן, מוסך מדרכה ומה שביניהם

אז כפי שציינו, מוסך מורשה הוא למעשה כל מוסך שהינו בעל רישיון מטעם משרד התחבורה להפעלת מוסך. מוסך מורשה יבואן הוא מוסך שהינו בעל זיכיון להפעיל מוסך מטעם היבואן של חברת רכב ספציפית (יונדאי במקרה שלנו). משמעות הדבר היא שעיצוב המוסך, תנאי השירות, המראה הכללי שלו וכל יתר האלמנטים החשובים נקבעים לפי הוראות היבואן והחברה. מוסך מדרכה הוא כינוי למוסכים שאינם מורשים ושהכניסה אליהם אינה מומלצת שכן הם פועלים ללא אחריות או פיקוח ועצם ההפעלה שלהם מהווה עבירה על החוק הפלילי.

ההבדלים העיקריים בין מוסך מורשה יונדאי לבין מוסך מורשה רגיל

כדי לענות על השאלה המרכזית של מאמר זה, נשתמש בדוגמה מעולם שונה לגמרי. בואו נניח שיש לכם תקלה טכנית במחשב הנייד שלכם שעלה לכם סכום עתק בשל היותו מיוחד וחדשני. בידי מי תעדיפו להפקיד את התיקון שלו, בידי מתקן המחשבים הצעיר שגר בסמוך אליכם או שמא תעדיפו לשלוח אותו למעבדת התיקונים המרכזית של החברה? ובכן, רוב הסיכויים שהתשובה ברורה מאליה. זהו הדין גם לגבי רכב היונדאי שלכם. מוסך מורשה אמנם רשאי לטפל בכלי רכב, אבל את האחריות המלאה ואת דרך התנהלות עם מערכות הרכב השונות של יונדאי, העניקה והתוותה החברה רק למוסך מורשה יונדאי ולא לאף מוסך אחר.

מה זה אומר בגדול? זה אומר שאתם יכולים לקבל את כל השירותים במקום אחד. לא עוד התרוצצויות בין מוסך אחד שאחראי על הצד החשמלי, מוסך אחר שאחראי על פחחות, אחד על המכניקה ואחד על מערכת ההזרקה הממוחשבת. מוסך מורשה יונדאי מעניק לכם את כל השירותים במקום מרכזי אחד. בנוסף לכך, ישנה זיקה בין החברה ללקוחותיה ולכן תוכלו לקבל רכב חלופי או שירותי הסעה למקום עבודתכם כל עוד הרכב נמצא במוסך. הנקודה החשובה ביותר היא שכשהרכב שלכם נמצא במוסך מורשה יונדאי, אתם יכולים להיות בטוחים שהוא זוכה לטיפול הטוב ביותר שיכול להיות בשבילו. במוסך מורשה יונדאי לא עושים קיצורי דרך, לא משתמשים בחלקי חילוף לא מתאימים ופועלים אך ורק בהתאם לפרוטוקולים שהכתיבה החברה. אז אם עד עכשיו עוד התלבטתם בנוגע להיכן עליכם לשים את הרכב שלכם בתיקון הבא, אנחנו מקווים שענינו לכם על כל השאלות. נסיעה טובה!

שתפו את הפוסט:

פוסטים נוספים

רוצה שנחזור אליך?

נשמח לחזור אליך

אנא מלאו את הפרטים

ונשמח לחזור אליכם בהקדם בכל נושא, בקשה או שאלה.

×

 

שלום לך!

בחר איש קשר ליצירת קשר

× שלום, איך אפשר לעזור?